2 Nisan 2012 Pazartesi

Tam Benim Tipim


“Bu her şeyden önce çok güzel ve bir o kadar da özel bir kitap tavsiyesidir.”

El yazılarının insanların karakterlerini yansıttığına olan inancım, fontlar için de daima geçerli olmuştur.
Şimdi bu kitap sayesinde onların gizli dünyalarına girmiş bulunmaktayım, sanırım Yekta Kopan’ a blog sayfasında Tam Benim Tipim’ den bahsettiği için ne kadar teşekkür etsem az.

Dönem dönem değişik fontlar kullandım yazışmalarımda ve gerçekten yazdıklarımı en iyi şekilde ifade edecek fontlar seçtiğime de inandım. Gerek mesleki gerekse şahsi deneyimlerimde fontlar hep ilgimi çekmiş, fakat özel olarak oturup incelememiş ve araştırmamıştım. Eskiden grafik tasarım dünyasında bulunmuş, ucundan kıyısından bu mesleğe bulaşmış birisi olarak bu kitap haberi beni çok heyecanlandırdı.

Çok sevdiğim, içinde olduğu projeleri büyük hevesle takip ettiğim, kitaplarını aksatmadan okumaya çalıştığım sevgili Yekta Kopan sayesinde bu kitabı edindim, sindire sindire ve büyük bir zevkle okuyorum.

Birazcık bile ilginiz varsa size de tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: