8 Eylül 2012 Cumartesi

Arada Unutsan Bile






Bu alıntı dakikalar önce internette karşıma çıktı. Hande Altaylı' nın Kahperengi isimli kitabındanmış. Daha önce Hande Altaylı' nın kitaplarıyla hiç ilgilenmedim. Bundan sonra ilgilenir miyim? bilmiyorum, ama Kahperengi ismine kulağım yabancı değildi.

"Biliyor musun" dedi Fırat, "galiba aşk birini unutamamak değil, onu her gördüğünde yeniden hatırlamak. Kaç yıl geçerse geçsin, her karşına çıktığında aynı şekilde hissetmek."
"Arada unutsan bile mi?"
"Arada unutsan bile"

İşte bu dedim okur okumaz, işte bu! Çok doğru! Yıllardır çıkış aradığım ama bir türlü sonuca ulaşamadığım, sorular cehenneminden kurtulmamı sağlayan cevap bu! Daha doğrusu aslında içten içe bildiğim fakat doğru kelimelerle karşıma çıkmayan cevap bu!

Kitabı alıp okur muyum bilmiyorum, fakat yıllardır düşündüren sorumun yanıtını verdiği, daha da doğrusu tam aradığım biçimde verdiği için Hande Altaylı' ya kendi çapımda teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: